شیراز اندروید
شیراز اندروید

شیراز اندروید

Marine Music Player Pro v0.62beta

z7

Marine Music Player یک برنامه پخش موسیقی جدید و نوآورانه است که دارای یکی از زیباترین و قدرتمندترین طراحی‌های متریال می‌باشد. این برنامه یکی از قدرتمندترین‌هاست و در عین حال ساده بوده و از برنامه‌های دیگر سریع‌تر عمل می‌کند. پوسته‌های زیبای برنامه باعث می‌شوند تا ظاهر جالب‌توجهی به خود بگیرد.

ویژگی‌ها:

مرور و پخش موسیقی بر اساس آلبوم، هنرمند، ژانر، آهنگ، لیست پخش و فولدر

پشتیبانی از متن ترانه‌ها

دارای اکولایزر ۷ بانده

پشتیبانی از صفحه قفل در اندروید ۴٫۰ به بالا

دارای سه ویجت برای صفحه خانگی  ادامه مطلب ...

PhotoFixer Pro v2.3

z3

نرم افزار PhotoFixer Pro می تواند تمام مشکلات مربوط به کنتراست و نور و روشنایی موجود در تصاویر شما را به صورت کامل برطرف سازد و شما می توانید به راحتی از برنامه استفاده نمایید. PhotoFixer یک برنامه کاربردی و فوق العاده جذاب برای استفاده می باشد. تصاویر خود را به صورت کامل برش داده و سپس به راحتی آن ها را کات نموده و در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه قادر است عکس ها را به صورت خودکار تصحیح نماید. پس از ویرایش عکس ها را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

ویژگی های اصلی:

اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی

تنظیم روشنایی و کنتراست تصاویر

رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد  ادامه مطلب ...

Snow Rescue Excavator Sim v1.2

Snow

برف سنگینی می بارد و کولاک شدیدی در کوهستان رخ داده است. نظامیان قادر به راه رفتن و عبور از این کوهستان نیستند. وظیفه شما در بازی Snow Rescue Excavator Sim این است که به راحتی راه را برای نظامیان باز کنید و با استفاده از جرثقیلی که در اختیار دارید برف ها را کنار زده و راه را برای نظامیان باز نمایید. وظیفه خود را به عنوان یک تیم نجات به دیگران نشان داده و در سریع ترین زمان ممکن راه را باز نمایید. بدون شک رانندگی با جرثقیل مقداری سخت و دشوار خواهد بود. پس تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید.

ویژگی های اصلی:

به کار بردن تلاش برای باز کردن راه

باز کردن راه از برف

استفاده از جرثقیل

گرافیک خیلی خوب  ادامه مطلب ...

Lost Chronicles : Salem v1.1.0 + data

Salem 

در بازی Lost Chronicles : Salem شما در سال ۱۹۶۲ هستید و شهر سالم در شرف ترور توسط نیروهای جادوگر می باشد. دخترک جوان همراه با مادر خود داشتند خود را آماده می کردند که از شهر خارج شوند که ناگهان مادرش به عنوان متهم زندانی می شود. گیم پلی این بازی به صورت فوق العاده اعتیاد آور بوده و گرافیک آن به صورت کاملا سه بعدی طراحی گردیده است. در طول بازی اشیا و شی های مخلتفی را پیدا نموده و مراحل را به انجام برسانید. صداگذاری های این بازی نیز به صورت حرفه ای انجام شده است.

ویژگی های اصلی:

صداگذاری های حرفه ای و جذاب

گیم پلی سفارشی و منحصر به فرد

گرافیک خیلی خوب و جذاب بازی  ادامه مطلب ...

Zyden Premium v3.4

z2

Zyden Premium یک برنامه والپیپر ساده و تمیز برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که تصاویر پس‌زمینه موجود در آن از سرور بارگیری می‌شوند و در نتیجه تا زمانی که آن‌ها را به عنوان والپیپر اعمال نکنید، هیچ فضایی از دستگاه شما را اشغال نمی‌کنند. این برنامه شامل والپیپر‌هایی به سبک اندروید ال، مسطح، چندضلعی و بسیاری دیگر می‌باشد.

ویژگی‌ها:

طراحی ساده و زیبا، الهام گرفته از اندروید ال

والپیپرهای موجود در فضای ابری با قابلیت ذخیره‌سازی

مرتب شده در دسته‌بندی‌های مختلف برای مدیریت راحت‌تر

پشتیبانی از Muzei و Behang Blink  ادامه مطلب ...